Tuesday, January 20, 2009

Kekalahan BN di Kuala Terengganu......Mengapa

1. Bukan kerana pembangkang kuat.

2. Pemuda & Puteri .........lebih kepada melobi, bersembang dan bercinta sahaja...bukan untuk menguatkan jentera parti.

3. Konsep 'Gula-Gula' yang diamalkan.....peruntukan yang berlebihan semasa pilihanraya kecil, rakyat sudah jemu, menyebabkan ramai ambil kesempatan.

4. Amalkan sikap Pemimpin adalah rakyat dan rakyat adalah Pemimpin....jurang yg terlalu jauh.

5. Mesra Rakyat............perlu ada sambungan, jangan jika ada pilihanraya sahaja.

6. Pemimpin dihati rakyat...ada rakyat pun tak tahu siapa ketua bahagian.

7. Parti Komponen bercakaran...........Najib lakukan seperti zaman TUN dahulu.

8. Penampilan keterlaluan dari pemimpin-pemimpin diperingkat atasan / bahagian.

NAJIB & MUHYIDDIN ..............segerakan lah cari penawarnya....................PLEASE...aku sayangkan UMNO.

3 comments:

Anonymous said...

Perubahan mesti UMNO berlaku sekarang !!! Mulakan dengan pemantapan agensi persekutuan yang sememang dibawah kawalan Kjaan BN.Saya penduduk Ampang melihat kesesakan di Ampang Point dimana bas dan teksi park ditengah jalan sesuka hati.Mana polis? Lopakan jalan merata-rata. Mana JKR ? Harga barang kekal tinngi walau minyak turun. Mana Shahrir? Kalau DAP & Pas kalah mereka terus mendekati rakyat .. tapi UMNO..sepi..sibuk menyalak remeh temeh K'jaan PR.

Anonymous said...

Sedang sampai masa yang tulus & kudus mengambil alih dari yang gelojoh, yang senja dan syok sendiri!

PUTERI SRI MELOR IRING BERSAMA said...

Aduhai....memang kena cari penawar. Orang atas memang mecam tu suka sangat mua kan rakyat dengan duit dulu.

Sakit hati jangan kiralah.Ingatkan k.terengganu tu,penduduk dia x reti nak bersyukur.

Tak payahlah pandang sana lagi.Kita kat selangor ni lagi banyak masalah.Dewan dikunci buat bagi penagih curi besi,rumah tikus dengan lipas.

Payah nak buat aktiviti.Lagi isu mengenai isu-isu semasa,masuklah www.puterisrimelor.blogspot.com.