Sunday, July 20, 2008

Barisan Kepimpinan UMNO Bahagian AMPANG

Barisan Kepimpinan UMNO Bahagian Ampang 2008

Ketua Bahagian : Datuk Dr Maamor B. Osman

Timbalan Ketua Bahagian : Tuan Azman B. Wahid

Naib Ketua Bahagian : Tn. Hj. Aziz B Md Derus

Ketua Wanita : Pn. Atikah Bt Adom

Naib Ketua Wanita : Pn. Jamaliah Bt Md Aris

Ketua Pemuda : En Khairul Anuar B. Abd Kahar

Barisan Kepimpinan yang amanah, jujur, ikhlas, bersih, komited kerana agama, bangsa dan negara.

BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT

11 comments:

Sayangkan UMNO said...

Barisan Kepimpinan yang akan dapat meningkatkan kepercayaan penduduk-penduduk Ampang kepada perjuangan UMNO.Hidup UMNO.

Anonymous said...

Salam Perjuangan!!!!!!
Ketua-ketua cawangan UMNO di Bahagian Ampang harus berani memperjuangkan Barisan Kepimpinan yang baru bagi memastikan UMNO dan orang melayu masih relevan memperjuangkan hak orang melayu,bangsa,agama dan negara. Salm perjuangan.

kama said...

Saya amat setuju dengan pilihan diatas.Wahai ahli-ahli UMNO Bahagian Ampang, pilihlah yang TERBAIK dikalangan yang TERBAIK.

Anonymous said...

siapa datuk dr maamor tu? apa jasa dia dalam pentadbiran umno bahagian?

Anonymous said...

Jangan menang sorak kampung tergadai macam bertelagah jer yang menang dijulang yang kalah esok kemana.yang rugi orang melayu kita jugak.bersatulah demi bangsa.HIDUP MELAYU

Anonymous said...

salam perjuangan...
adakah pemimpin spt diatas yg perlu kita undi???
siapa dr maamor yg nak tanding ketua bhgn???die ni lansung xpernah nmpk muka dlm ape2 acara di ampg tbe2 nak tanding ketua bhgn.ape citer???ketua2 cwgn pun die xkenal ade hati nak jd ketua lak.si azman wahid menantu mufti lahanat, hampir kesemua org ampg telah menolak die. yg hanya menyokong die hanyalah anjing2 peliharaan die aje.nuar kahar xlayak jadi pemimpin pemuda. klu die seorg pemimpin yang bagus, knp die telah dipecat dari jawatan s/u pemuda ampng. bkn itu shj, malah die dipecat dari menjadi PA kpd MP ampng...

Anonymous said...

SALAM PERJUANGAN UMNO AMPANG.
HARI INI BERITA BARU DARI MESYUARAT AJK BAHAGIAN AMPANG JAYA. SEKARANG KITA LIHAT BAGAIMANA DATO ISMAIL KIJO BERGITU KOTOR PERMAINAN POLITIK NYA. DIMANA CAWANGAN YANG TIDAK MENCALONKAN BELIAU KETUA BAHAGIAN CAWANGAN ITU DI MINTA MESYUARAT SEMULA DENGAN ALASAN TIDAK MENCUKUPI KORAM 1/4 AHLI CAWANGAN. PADA 19hb YANG LALU CAWANGAN DATO ISMAIL DAN CAWANGAN SDR SHIT JUMAN BERMESYUARAT DI PEJABAT ORANG KUAT BELIAU SDR SHIT JUMAN SERAMAI 30 ORANG AHLI YANG HADIR TATAPI CAWANGAN BELIAU LULUS TIDAK DISURUH BERMESYUARAT SEMULA YANG MANA SEMUA AHLI UMNO AMPANG TAHU PERWAKILAN CAWANGAN DATO ISMAIL SERAMAI 6 ORANG KALAU DIKIRA AHLI YANG BERBAYAR YURAN 250 ORANG DI BAHAGIKAN 1/4 JUMLAH AHLI YANG SEPARTUT HADIR LEBIH KURANG 50 - 60ORANG AHLI YANG HADIR BERMESYUARAT TAPI DI SINI KITA LIHAT BAHAWA KEPIMPINAN YANG DIBAWA OLEH DATO ISMAIL BOLEH KATA BERKEPENTINGAN PERIBADI LEBIH PARTI. DI SINI JELAS BAHAWA DI MANA DATO ISMAIL MEMPUNYAI SIFAT BUSUKHATI DAN JELAS KITA LIHAT DIMANA CAWANGAN YANG MENCALONKAN BELIAU SEBAGAI KETUA BAHAGIAN AMPANG CAWANGAN ITU SAH CONTOHNYA. CAWANGAN BUKIT AMPANG.CAWANGAN PINGGIRAN PEKAN AMPANG. CAWANGAN PUSAT BANDAR TMN DATO AHMAD RAZALI. KETUA KETUA CAWANGAN SELURUH AMPANG DAN AHLI UMNO AMPANG HARUS TEGAS MEMPERJUANGKAN HAK SEBAGAI AHLI UMNO AMPANG.SEKARANG MASANYA UNTUK UMNO DI SETIAP CAWANGAN AMPANG MEMBUAT PERUBAHAN DAN MEMERDEKAKAN UMNO AMPANG YANG SELAMA INI UMNO BAHAGIAN TIDAK HORMAT KEPADA KETUA KETUA CAWANGAN,AHLI UMNO CAWANGAN DAN KATA KATA AHLI DI PERINGKAT AKAR UBI. KETUA KETUA CAWANGAN HARUS BERANI MEMPERJUANGKAN NASIB ANAK BANGSA DAN UMNO AMPANG. SALAM PERJUANGAN

Ismail said...

Selamat bermesyuarat kepada semua cawangan UMNO Ampang.

Semoga kita ahli UMNO bijak memilih pemimpin dan ketua yang iklas dan jujur ingin membawa perubahan kepada UMNO Ampang. Yang penting kita mesti melakukan banyak perkara yang menyentuh perasaan dan sanubari ramai agar individu yang didalam dan diluar UMNO pasti tertarik dengan perubahan yang akan berlaku kiranya barisan baru mengambil alih. Jangan kita leka dengan kesibukan mengejar cita cita tanpa sedar bahawa UMNO perlukan pimpinan yang lebih baik dari apa yang dilakukan sekarang iaitu segala usaha dan khidmat bakti yang mengutamakan kerja kerja murni kepada mesyarakat terutamanya orang melayu dan bukan untuk diri sendiri!

Salam perjuangan!

tempeyekmelaka said...

UMNO kini sepatutnya lebih matang. Setiap pemilihan tidak boleh dilihat siapa menang dan siapa kalah tetapi lebih kepada mencari pemimpin yang mampu membawa kecemerlangan UMNO kembali khususnya di negari Selangor yang kini semakin haru biru dan nasib Melayu yang kini semakin terhimpit akibat PR.
Dalam mana-mana pertandingan dalam UMNO yang menang tidak seharusnya mengambil semua dan yang kalah tidak kalah sepenuhnya. Yang penting adalah bersatu semula dan bekerjasama ke matlamat yang sama,

Anonymous said...

geng dato' mail bersuara...
main kotor buat ape dato mail oiiiii

Anonymous said...

Salam Perjuangan.......mymy-7

Saya tertarik dengan tulisan mymy-7dimana sdr atau cik mymy-7 tidak tahu perkembangan politik di ampang. Disini kita boleh katakan bahawa mymy-7 ini baru nak belajar politik di ampang kalau mymy-7 tanya siapa Dr Maamor dan tak pernah nampak apa2 acara Dr Maamor di ampang ini bermakna mymy-7 baru berpolitik.

1.Untuk pengetahuan mymy7 Dr Maamor adalah Timbalan Ketua umno Cawangan Fajar Hilir dan Ketua Cawangan Beliau adalah Sdr Azizan pernah menjadi pergawai mengemas kini data umno di bahagian.
2.Pilihanraya umum ke 10 Dr Maamor bersama Sdr Ayob Aris bekas Ketua Pemuda Ampang Jaya berkempen dan memberi ceramah diseluruh kawasan ampang jaya di masa itu UMNO Ampang Jaya.Untuk pengetahuan mymy7 Dr Maamor pernah bertanding AJK UMNO Bahagian malangnya di masa itu UMNO Bahagian mengunakan cara rakit/bakul(Cai)Dr Maamor dan Sdr Ayob Aris tewas.Kalau mymy7 tahu cerita sebenar mymy7 tak akan membuat fitnah kpd seseorang itu.
3. Kalau mymy7 kata semua cawangan umno di ampang tidak kenal Dr Maamor itu tandanya mymy7 pernipu dan fitnah semata mata.Kita lihat semua orang kenal Dr maamor kerana beliau selalu keluar dalam tv contohnya, FORUM PERDANA, SELAMAT PAGI MALAYSIA, HAL EHWAL PENGGUNA (ASTRO 502)dan terbaru apabila beliau membuat bantah di kedutaan US (berita TV3).
4.Dr Maamor bukan baru duduk di ampang beliau ada klinik di taman tasek tambahan selama 20 tahun di ampang.

Disini nampak mymy7 mempunyai hati yang busuk seperti yahudi kerana dengan suka mengelar seseorang itu lahanat dan anjing. Nabi Muhamad swt pun tidak pernah memarahi atau memfitnah seseorang itu walaupun dia tahu orang itu bermusuh dengan beliau.Untuk pengetahuan mymy7 baru baru ini ybhg Dato Setia Mufti Shuib telah meninggal dunia dan bagai mana mymy7 yang boleh mengata beliau lahanat adakah mymy7tahu hukum nya mengata orang dan salah di sisi agama. Mymy7 bertaubatlah sebelum terlambat.

PINTU TAUBAT SENTIASA TERBUKA KEPADA MEREKA YANG MENGINSAF AKAN DIRINYA.

Berkenaan sdr Anuar, mymy7 menyatakan sdr anuar dipecat dari S/U pemuda dan PA kpd MP Ampang, kita tidak tahu akan cerita sebenarnya kenapa beliau di pecat oleh itu mymy7 kenalah tanya pula kenapa Puan Noridah di pecat dari PA kpd MP Ampang,

SEBAGAI MANUSIA KITA TIDAK DAPAT LARI DARI PADA KESILAPAN DIRI,OLEH ITU KITA HARUS RENUNG AKAN DIRI KITA SUPAYA KITA TIDAK AKAN LEKA DAN LALAI HARUS PERJUANGAN KITA AGAMA,BANGSA,DAN NEGARA YANG TERCINTA INI.

RENUNGKANLAH DIRI KITA HARI INI ESOK LUSA ADAKAH KITA MASIH BERPIJAK DI BUMI NYATA.

WAASALAM.