Wednesday, July 23, 2008

Campur Tangan Pemimpin UMNO Bahagian Ampang

Di dapati ada Pemimpin-pemimpin UMNO Bahagian Ampang mencampuri urusan Persidangan di Cawangan. Apa perlu dilakukan? Anda sebagai ahli UMNO cawangan mempunyai jawapannya.

2 comments:

Unknown said...

Wahai semua ahli UMNO yang telah banyak di pergunakan, pak dan mak turut serta terhutang budi, buka mata dan telinga dan tengok banyak perkara yang telah dilakukan dengan cara pujuk paksaan, walaupun pada hakikat nya secara terang dan jelas salah dari segi peraturan dan undang undang. Pemimpin dan Ketua yang ada secara terang mencampuri persidangan walhal mereka hanya perlu merasmikan mesyuarat sahaja dan tidak membimbing mesyuarat dari awal hingga akhir.

Kalau perkara sebegini berlaku berterusan di Ampang, pasti esok nanti kalau ada aduan kesian Ampang tak dapat hantar perwakilan mengundi di peringkat UMNO Malaysia, setakat pemerhati sahaja lah.

Anonymous said...

As'kum kepada semua ahli umno cawangan di bahagian ampang. Tuan tuan ketua cawangan harus berani memperjuangkan hak tuan tuan sebagai ketua cawangan untuk mengubahkan era kepemimpinan di peringkat umno bahagian ampang. Tuan tuan harus berjaga jaga dengan pemainan kotor oleh apek lempang Dato ismail kijo yang cuba membatalkan cawangan dan menghantar orang dato ismail kijo di dalam cawangan untuk bertanding ketua cawangan dan mencalonkan beliau sebagai ketua bahagian ampang. Disini kita lihat cawangan keramat jaya dimana beliau menghantar orang suruhan beliau hj musa mencari orang dikalangan ahli umno cawangan keramat jaya untuk menjatuhkan ketua cawangan en safaruddin didalam cawangan tersebut. Disini kita lihat dengan bersatupadu nya ahli umno cawangan keramat jaya akhirnya en safaruddin menang. Dengan marahnya ahli ahli umno cawangan keramat jaya telah mencadangkan dato ismail kijo sebagai pemeriksa kira kira umno bahagian ampang dan disokong sebulat suara. Tuan tuan ketua umno cawangan harus berani dan berhati hati dengan apek lempang dato ismail kijo dan di cadangkan supaya tuan tuan ketua umno cawangan harus menghalau apek lempang dato ismail kijo semasa tuan tuan bermesyuarat dan membenarkan hanya 1 orang wakil umno bahagian sebagai pemerhati bahagian di mesyuarat tuan tuan. Ketua ketua cawangan harus berani membuat pertukaran kepimpinan diperingkat umno bahagian ampang. selamat berjuang umno ampang.