Sunday, July 27, 2008

Gangguan lagi dalam Persidangan Wanita Cawangan.

Sekali lagi berlaku, Kali ini di Cawangan Bandar Baru Ampang dalam Persidangan Wanita.Ini menyebabkan Ahli-ahli Wanita Cawangan tidak dapat menjalankan Persidangan dengan TELUS dan IKHLAS. Laporan keLembaga Displin UMNO perlu dilakukan, supaya perkara ini tidak berlaku lagi.

1 comment:

Unknown said...

Rozaidah Talib? Dia lah orang yang paling takut jika tak menjadi Ketua Wanita lagi. Dia lah orang yang paling tidak mempunyai pendirian. Konon kononnya tunjuk sokong Dato' Ismail tapi sebenar nya melalui abang nya dia lebih suka kalau Dato' Ma'mor jadi ketua. Pendirian belakang kira, yang penting dia menang. Kesian Tok Mail, tak kan dia tak boleh baca mainan silap mata Rozaidah ni !!! Macam mana Dato’ ?

Kalau tengok betul betul rekod Wanita, tidak pernah kita lihat dan percaya bahawa Rozaidah dan Noraidah sepakat dan bersama sebagi satu team. Ketua Wanita hanya pandai main wayang sahaja. UMNO Malaysia perlu lihat segala kepincangan dan campur tangan yang berlaku di UMNO Ampang.Ketua Wanita mesti melihat pertandingan sebagai satu perkara yang sihat dan bukan pujuk Ketua Cawangan untuk arah Ketua Wanita cawangan yang ingin membuat perubahan terpaksa akur dengan kehendak Rozaidah.

Sungguh mengecewakan sekali, semua pencalonan yang diperolehi oleh Ketua Wanita memang tak realistik langsung. Takkan tak ada cawangan yang berpihak kepada Atikah Adom sebagai calon ketua, kalau berani bagi peluang kepada cawangan yang ingin pilih Atikah teruskan hasrat mereka. Jangan campurtangan! Biar kedua dua masuk gelanggang, barulah kita tahu yang menang dan yang tidak menang. Di sini tidak ada yang kalah, tetapi anggap lah pertandingan sebagai satu perkara yang sihat dan di pilih sendiri oleh ahli ahli dan BUKAN oleh pemimpin atau ketua yang dah syok jadi ketua oleh sebab sebab peribadi.

Jangan ingat dunia ini adalah segala gala nya, rezki semuanya di tentukan ALLAH swt.