Friday, November 14, 2008

Mananya pergi kepimpinan baru Bahagian, Pemuda, Wanita dan Puteri Ampang....

Pergi melancung ke....dah menang dengan cara yang terhormat....
Masih ada yang bercita-cita nak menjadi YB....cermin muka dulu ya....
Ada yang kata.....strategi kenakan orang lain dah menjadi.....ha ...ha...
Yang dulu ada menentang Datuk Mail.....pun dah duduk semeja...ada masuk kot....
dan....
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.......banyak lagi... ;
Apa jadi dengan Dewan UMNO Ampang.....jangan nanti dijadikan modal pembangkang dalam PRU13....siap sedia le bagi jawapan.....Ahli-ahli UMNO pun dah bosan.....

3 comments:

Anonymous said...

bangunan UMNO ampang tu sape la plak pengerusi pembangunanya.... kenapa pengerusi tu tak buat apa2.... janganlah telunjuk kelingking berkait.... nak tahu kisah sebenarnya tanya lah pengerusi pembangunan yg pegang sebelum nih.... tak leh pikir ke... kalau bangunan tak siap, maknanya bajet kurang, macamana pulak nk pegi melancung.... lebih baik bajet nak gi melancung tu guna utk siapkan bangunan...tak pun buat kenduri kesyukuran sebab dah menangggg.... kenapa tak tanya pengerusi pembangunan tu usahakan untuk dpt bajet terus siapkan bangunan tu... kalau pergi main golf boleh pulak... ada pulak bajet... beli kelengkapan golf... lengkap plak tu..... ha ada lg satu citer pasal pagar sekolah ahmad razali tu... harga sebenar 30 ribu, tapi yg keluar 90 ribu mana pegi nye lagi 60 ribu tu eakkkk..... lain kali jgn la..nak suka2 buka pekung org lain...pekung kat badan sendiri pun tak leh nak sorok... sbb pekong nih berbau.... kalau pekong tu dh jadi kudis menanah lg la kuat bau dia.... macamana sorok pon org tau... apa... nak report polis.... esh...esh...eshhhh... pengecutnya.... baru sikit je kena.... dah nak wat repot.... org lain bertan2 kena kutuk.... steady je... tak de nak repot2 pon....

Anonymous said...

kalau niat tak baik, apa pon yang kita buat semua tak akan menjadi.

fitnah menfitnah orang tak ada gunanya, dapat dosa adalah. kalau kail panjang sejengkal jangan diduga lautan dalam, kalau ilmu dan pengalaman masih cetek, masih kurang, janganlah tunjuk sombong dan tunjuk pandai.

kalau nak berjabat tangan dengan orang, berjabat dengan betul, jangan bila berjabat tangan muka menghala ke lain, lepas itu hujung2 jari sahaja, tak ikhlas namanya tu.

Halil said...

Aku nak cadangkan supaya semua hard core UMNO bahagian ampang ni menjalani satu kursus bina diri dan pasukan secara intensif,public speaking dan pengurusan pejabat.Senaraikan bahan bacaan wajib kepada AJK dan pemimpin cawangan dan setiap dua bulan buat wacana ilmu dan pengukuhan bakat.kita kelompokan cawangan supaya dibuat program tersusun dan menarik ahli baru disamping berkhidmat kpd masyarakat setempat.aku yakin sangat UMNO masih releven dan akan menebal semula dalam jiwa pengundi.