Sunday, November 23, 2008

Mana....UMNO AMPANG....???????????

Tiada apa yang dilakukan selepas Persidangan.....kita hanya ada 3 tahun lagi.....masa berlalu terlalu pantas, cengkaman pembangkang semakin kuat, UMNO semakin layu.....perpecahan semakin besar....tak sedar lagi ke.....Melayu di permain-mainkan ..................BANGUN>>>>>>>BANGUN>>>>>>BANGUN.....kalau tak nak bangun, senang aje....terus KAPAN aje....senang cerita.

2 comments:

Anonymous said...

aku dah jijik dgr nama UMNO AMPANG..terutama PEMUDA AMPANG..dulu aku seorang yang menyayangi parti dunia akhirat, tapi kini semua hancur..UMNO AMPANG, bangkit lah..kembalikan kegemilangan lalu..xkan korang xsedar diri lagi.....

dkk jawa said...

apa pulak mana umno ampang?yang patut ditanya mana pemimpin umno ampang?Ahli umno ternanti2 satu gerak kerja besar besarab untuk memperkasakan ahli umno dan umno tu sendiri.Datuk Mail dah menang besar ,buatlah sesuatu untuk orang tak lupa pada umno.kalau lama tak terdengar gegak gumpita ahli umno dikalangan masyarakat,jawabnya kirim salam aje lah masa PRU 13 nanti.sekarang ni dimana2 ada PKR dan PAS mereka sedang menjadi hero rakyat dan umno nampak semakin tak releven.