Wednesday, August 27, 2008

Bulan Puasa dah hampir, UMNO Bahagian Ampang takda ke buat Majlis Sambut Bulan yang mulia ni....

Mesyuarat Cawangan pun dah habis....cadangkan buat Majlis Menyambut Bulan Ramadhan, lepas tu bersembang untuk kebaikkan UMNO betul tak.....

3 comments:

Anonymous said...

Bulan puasa bulan mulia,wajah sebenar manusia akan terserlah.kalau masih ada macam syaitan tu memang peragai original.harap muhasabah diri.kalau ada hak orang yg terambil pulangkan semula.kalau ada salah guna kedudukan misalnya jadi gurubesar tapi bagi projrk pd suami.tok maildan tok penghulu Rajali tentu maklum,kalau tak percaya tanya malaikat

bukan hj halil said...

kalaulah pejabat UMNO dah siap bolehlah kita sembahyang terawih bejemaah kat situ.Aku nak tanya lah bila agaknya boleh siap?Duit pd pemimpin yg banyak tu tolonglah sorang sikit.kata orang duit pd tok mail,hj diman,rosli alip.yusuf kasih sayang,saleh tawil,jasman dan pemandu tok mail lebih dari cukup nak siapkannya.pemandu tok mail memang setia ,mereka tak kan cakap atau bocorkan rahsia terutama yg dah pergi haji...tak gitu geng?

maamor said...

Saya dan sekeluarga akan hadir kalau dijemput.bolehke saudara pemblog sendiri anjurkan?Saya rasa tentu meriah dan dapat rapatkan silaturahim.harap adakan tazkirah.sesekali kalau boleh kita Qiammulail pun bagus juga.kalau tuan pemblog nak sponsor boleh kita sama2 tong2.tel saya 03 42935254.