Sunday, August 17, 2008

Datuk Dr Maamor B Osman boleh bertanding...

Jika benar perkhabaran ini....Tahniah kepada Datuk Dr Maamor dan amat menakutkan bagi Datuk Ismail Kijo.....betul ke cerita ini.

Kalau betul barulah adanya ketelusan....jangan selalu suka main kotor.

10 comments:

Anonymous said...

Nasihatkan Dr Maamor tu sikap orang politik tak sama orang berjuang dalam NGO.Adalah lebih cantik buat kerja NGO aje,kerja politik tu biarlah orang macam Datuk Ismail buat sebab they are politcal animal.please be aware.

Anonymous said...

Mesyuarat di Kelab Darul Ehsan dengarnya Datuk Ismail tunggu sampai habis nak pastikan dapat pencalonan penuh.tu dah kira mempengaruhi dan sama macam ugut jugaklah tapi Dr Maamor dapat juga 2 pencalonan dari 5 caw yg bermesyuarat.40% sokong dan caw adik mantan YB Azman calonkan Dr Maamor.ada apa maksud tersirat ke?

Anonymous said...

Abang SB tentu ada maklumat repat tentang apa sebenarnya berlaku sepanjang pemilehan UMNO sekarang.Harap laporan diambil tindakan sewajarnya kalau tidak siasia aje bayar gaji pada mereka.SI RF66332 Madali tentu arif sebab dah lama kat sini.SB Adnan yg dah naik pangkat pun ada macam2 cerita pasal ampang,betuk tak?

Anonymous said...

Datuk Ismail kawan baik Dr Maamor tapi orang kanan Ismail spt Yusof Rahman,Shith dan saleh Tawil sengaja racun supaya meseka masyoook!!

Anonymous said...

Sekarang ni Saleh Tawil jadi wakil bahagian pastikan sokongan pada Datuk Ismail kalau tak adalah masaalah!!Polis UMNO tak de ke?Cawangan Rosli Alip kenapa mesyuarat....dengarnya ketua penerangan cawangan pun tak maklum.Abang Rosli jangan macam Saleh Tawil.Abang orang terpelajar bekas pegawai bank dan kontraktor berjaya dan berduit.

Anonymous said...

apa kata kalau Datuk Ismail kompromi dengan Dr Maamor,kan cantik.bagi je maamor tu apa2 jawatan yg sesuai dan AJK bahagian pun mestilah gabungan yg betul.kata orang tu winner shoul not take all.pengacau dan langau mestilah datuk mail ambil perhatian.Orang yg biasa panjang tangan dan dah pernah dibuang oleh arwah datuk Mufti tu....hati22

Anonymous said...

blog ni tak link dengan UMNO pusat ke?nak jugak tau pandangan UMNO pusat.ape memang orang UMNO tak reti memahami ada orang muda yang sokong UMNO dan nak berkumunikasi secara internet?Tolong lah sedar PRU 12 hari tu maklumat dari bloggers yg menarik dan meyakinkan.oi!bangunlah jangan tidur kalau nak pastikan UMNO terus releven!!!!

Anonymous said...

saudara Ayob Md Aris sekarang nampaknya tak garang macam dulu,apahal?ada orang kata dah fed up dengan perangai AJK UMNO bahagian,betulke?Abang Ayob kan orang melaka mana ada orang melaka yang cepat mengalah.Agaknya sibuk nak bawa orang pergi Umrah dan Haji.Ajaklah Datuk Ismail dan Dr maamor pergi sekali dan bermunajat depan Kaabah minta petunjuk...

Anonymous said...

Yusuf Rahman tu ramai kawan kat UMNO pusat.dengarnya dia nak buat silap mata dan pastikan datuk Ismail menang tanpa ditandingi atas alasan teknikal.orang lama kat ampang munkin ingat masa mohd jantan lawan ayob nama MJ terpelanting kat melaka.ada ahli tibatiba masuk cawangan atau hilang dari senarai.ada toyol ke?

botakchin said...

shikeh arziman tukang tangkap anjing dah dapat ilmu menjilat dan kini sedang menjilat tok mail dengan mempengaruhi cawangan yang mencalonkan drmaamor yang dia kata tak dibenar bertanding.
sejak bila pula wakil bahagian boleh mengarahkan itu ini kepada cawangan. abang halil bila tengok rumah pak sheikh kita di taman fairuza ambil-ambillah gambar, boleh masuk majalah rumahku syurgaku. Yang bagusnya shukri hashim, dia boleh jadi macam-macam, tan sri, datok, hero, penyangak, ahli korporat, playboy dan wakil rakyat.