Sunday, August 24, 2008

Datuk Dr Maamor Tetap boleh bertanding...

Datuk Ismail...menang tanpa bertanding itu hanya gimik politik dan permainan politik di Ampang aje.

Datuk Dr Maamor namanya ada di Kg. Tasek Tambahan sebagai ahli ahli yang telah jelaskan Yuran 2007.

19 comments:

toyol moden said...

Hantu Yusuf Janggut dan Saleh Tawil telah mentoyolkan nama Dr Maamor. Nama Dr telah dieksport ke satu cawangan bunian.

Anonymous said...

Dlm politik, menang tanpa bertanding tu maksudnya calon dpt pencalonan 100% dan bukannya sebab calon lawan x lepas kuota atau hilang kelayakan nk bertanding.dlm politik pertandingan la bagus.

bukan east smile said...

Datuk Ismail tetap jadi ketua UMNO bahagian.terima kasih kpd Yusuf janggut,Salleh Tawil,Shukur beruban dan terbaru mantan penghulu ie Rajali kerana berjaya mempertahankan datuk Ismail tapi ...Tok penghulu dengarnya masa mesy tempat tasek permai balik awal walaupu nahli sedang dalam pwrjalanan datang selepas dapat arahan melalui tel dari...

budak jawa said...

Aku tau sekarang ni ramai yg sokong dokter tapiapakan daya kita tak boleh melawan taqdir.paling tidak sekarang telah ada kesedaran utk berani menyatakan sikap khasnya kpd yg berani mencalonkan Dr.Hrap Dr akan terus memimpin dan tidak mengecewakan penyokong teranterangan dan yg akan beri undi semasa mesy bahagian.Ingat ,terus sokong UMNO walau apa terjadi,PLEASE

Dr cinta said...

Tak bolehke semua yg sayangkan UMNO buat undi tak percaya pada pimpinan UMNO bahagian yg dah porakperandakan cawangan semata mata nak pastikan tok mail menang?tak de laporan yg jujur dari SB,MIO atau ada yg buat rakaman video?kalau nak lihat orang ramai sayangkan UMNO buangkan kanser dalam badan UMNO tu.Buang virus yg menjangkit tu dulu

Anonymous said...

Adeke patut dr maamor tu suruh ahli umno buat solat istkhorah sebelum keluar bersidang?dia ingat ni pas ke?hatihati sikit kerana dr tu macam orang pas aje!kita orang umno jangan macam pas.istilah muhasabah diri,bermujahadah,bermunajat,wehdatul fiqr wal amal sering dari dier ni maka aku cadangkan Dr masuk pas lagi baik.selamt tok mail

joki liamsi said...

aku dengar Dr maamor dipelawa oleh pak Othman Abdul caw taman tasek tambahan supaya pindah dari caw bunian.kesian pak othman hajat tak kesampaian.pd mesyuarat caw tu tak de yg calonkan tok mail ,betul ke?nampaknya ramai juga yg nek bagi isyarat pd tok mail supaya bagi laluan pd Dr maamor tapi orang keliling beliau yg tak reti cari makan tempat lain tentu tak setuju

Anonymous said...

AKU nak cadangkan dibuat satu pidato dimana semua yg layak menawarkan diri utk memimpin UMNO ampang berhujah mengenai program yg nak dibuat bagi memastikan UMNO dapat memenangi hati pengundi.AKU dengar ramai jugak yg jadi AJK dan pimpinan atasan tak produktif dan muflis ide sebab tu tiada banyak perkembangan dikalangan ahli UMNO dan orang ramai pula bosan...

alif ba ta said...

Sekarang ni Rosli Alip dah ada pemandu peribadi.dengarnya ketua cawangan yg glamour yg buat mesyuarat kat KDE dan bayar wartawan sinar utk siarkan dalam akbar gambar beliau yg kepala botak dan pakai kot!Hebat tak Rosli Alip yg buat mesyuarat secara senyapsenyap dan budak bawah umurpun dikira korum?Rosli orang kuat tok mail...

Panglima said...

Salam,
Pengumuman Datuk Dr. Maamor boleh bertanding satu berita yang perlu disambut baik buat mana-mana kumpulan. Pertandingan di peringkat tertinggi pucuk pimpinan UMNO Bhgn Ampang perlu dilihat satu perjuangan sihat tanpa lupa jasa & sumbangan Dato' Mail di samping kita perhalusi idea & perubahan yg akan dibawa oleh Dr. Maamor.

Dr cinta said...

apa kata tak usah guna perkataan boleh bertanding kerana takut macam kata menteri dalam negeri"kita macam nak berperang".hakikatnya kita nak bersatu,bersetia dan berkhidmat je.ini cuma penawaran secara sukarela dan mesti bersifat Ghibtah.Ghibtah ni bermaksud kita turut gumbira dan bersyukur bila pesaing kita menang secara berakhlak dan bersinergi semula

Anonymous said...

Aku percaya tok mail akan ofer dr maamor tempat dalam UMNO bahaagian kerana itu boleh membawa perpaduan sesama kita kalau betul dr tak boleh bertanding.kalau bolh tok mail pun bawa jugak ayob aris kerana kita tak mampu nak berpecah lagi.hara tok mail yg baik hati fikirkan ye?tima kaseeh tok mail

Anonymous said...

pucuk pimpinan tertinggi kena buat post mortem dan pastikan semua ahli umno melalui satu module latihan dan diuji kesungguhan dan kesetiaan mereka.musang berbulu ayam hendaklah dihapuskan.mana2 AJK yg tak komited di kursuskan semula dan disuntik semangat baru dan kalau lesu jugak minta tarik diri kerana kita tak mau ia menjadi liabiliti pulak!

Anonymous said...

mohon disiasatcawangan yg mesyuarat senyap2 seperti tempat Hj Diman,Rosli Alip,Saleh Tawil.\,Yusuf Rahman,Yusuf Derus,Mazli,along pinggiran dam dan Samidon.Ada AJK yg jadi wakil pun tak bertanggung jawab dan berat sebelah misalnya tempat Hois,adaeke patut alasan nak hantar anak maka tinggalkan mesyuarat sedangkan ahliyg sakit dlm perjalan.SB kan ade,tak laporke?Abang Madali....

Anonymous said...

aku nak lihatlah supaya ada kejujuran dikalangan kita.Aku dengar dulu dokter rapat dengan arwah tok mufti sehingga diberikan tempat di cawangan fajar hiliran bersama alizan.lepastu cawangan dikuburkan atas sebab yg boleh difahami umum dan dokter pulak tu sibuk dgn NGO kerana UMNO gagah.aku pernah dengar ada orang kata tok mufti ada wasiatkan .......

Anonymous said...

Dr Maamor,saya harap tou teruskan dalam PPIM je.jangan campor politik.politik ni tak ade buku yg nak dirujuk kerana perkiraannya tak ikut formula algebra biasa.ia ikut formula orang macam saleh tawil dan yusuf rahman.kalau you ada perangai macam mereka baru layak join politik,ok?ade faham?

anak datuk said...

Sepanjang bulan ramadhon ni elok kalau kita solat dan bertadarus bersama2.Aku cadangkan dibuat kat rumah tok mail sbb rumah dier besar dan ada swimming pool.kata orang kalau rumah ada anak kecil lagi bagus kerana mereka tak de dosa dan tok mail kan ade anak yg kecil tiga orang.boleh ke tok?harap tok mail baca blog ni kalau tak buat letih menulis je.

tawil sale said...

Budak Abu Zarin tu betul ke jadi pemangku ketua pemuda bahagian?Brader safarizol ok pe?nape nak kecoh2Dia budak baik dan hansem lagimaka boleh kawin lagi 2 .puteri kan ramai boleh ikut contoh tok mail.Abu Zarin takut nak kawin lagi dan sekarang pula sibuk kempen,dengarnya untuk Dokter.Zarin ni ada bakat jadi panglima dan tok mail pun sayang dia.Wak Halil ada simpan gambar tok mail lagi ke?

Anonymous said...

dia orang nie semua dah dibayar..politik wang kot..hahahahha..yang pasti org2 lembah jaya semua dah muak ngan dato mail..tanah2 setinggan kat atas bukit sg seputih tue ape jadi??bila nk halau semua indon2 kluar dari situ..atau dato ade masyuk lebih..salah satu sebab UMNO runtuh hari ini, semuanya ade di AMPANG..