Monday, August 25, 2008

Pengumuman 1 ...Dari Panglima

Salam,

Pengumuman Datuk Dr. Maamor boleh bertanding satu berita yang perlu disambut baik buat mana-mana kumpulan. Pertandingan di peringkat tertinggi pucuk pimpinan UMNO Bhgn Ampang perlu dilihat satu perjuangan sihat tanpa lupa jasa & sumbangan Dato' Mail di samping kita perhalusi idea & perubahan yg akan dibawa oleh Dr. Maamor.

2 comments:

Anonymous said...

Lihat keputusan pilehan raya kecil permatang pauh kita kalah kerana kita berpecah.kita gagal mengeluarkan pengundi yg atas pagar.penyokong PKR lebih berani dan bersatu.mana panglima BN?UMNO kena kuat maka kita tak boleh nak sisihkan mana2 kumpulan.AKu mohon dokter dan tok mail fikirkan cara terbaik untuk bersatu dan terus maju dan tawan semula hati pengundi ,PLEASE!

Anonymous said...

Aku pernah jadi panatia untuk kursus kepimpinan ahli UMNO dilangkawi.aku malu tenguk perangai mereka yg tiada disiplin,tidak tepati masa,malas membaca dan berhujah,pentingkan diri sendiri dan langsung tidak ada tokoh untuk menjadi pejuang.UMNO akan kuat bila kita sanggup berkorban dan bersatupadu kearah tuju yg sama.hidupkan semangat perjuangan ini