Sunday, August 10, 2008

Persidangan Cawangan Pangsapuri Cempaka / Kemboja menjadi tumpuan

Kehadiran ramai pemerhati dari AJK Pemuda Bahagian...termasuk KP dan pengikutnya pada Persidangan Pemuda Cawangan pada pukul 3.00petang amat menarik sekali.

Adakah beliau merasa tercabar, kerana ramai juga Ketua-ketua Pemuda Cawangan yang tidak menyetujui beliau.

Pada sebelah malamnya pula, Persidangan Cawangan di adakan pada pukul 9.00mlm, seperti sebelah petangnya ramai AJK Bahagian, AJK Pemuda dan pengikutnya hadir yang mana dijangkakan hampir 40 orang menjadi pemerhati diluar dewan.

HAK menentukan semua calon-calon yang bertanding adalah dari kalangan 49 ahli yang hadir dan TAHNIAH kepada ahli-ahli yang diberi kebebasan sepenuhnya untuk menentukan calon-calon yang bertanding diperingkat bahagian.

2 comments:

Anonymous said...

ada permainan politik yang luarbiasa oleh pengamal politik hipokrit.ingat Allah mengetahui isi hati kita.kemenangan sebenarnya hany disisi Allah.Orang macam Salleh tawil dan Yusof Rahman kenalah paham

Anonymous said...

Sdr Asri Husin ada apa komen?kabarnya datuk Ismail kecewa kerana apa yang saudara janjikan tak menjadi.sampai hati you kenakan datuk Ismail selepas macammacam datuk Ismail tolong you.You baik dengan PM dan ramai lagi pemimpin tentu jadi aset yang berguna pada cawangan tapi napalah orang cawangan tak tengok semua tu.agaknya temberang you tak menjadi..