Sunday, August 10, 2008

USUL dari UMNO Cawangan Pangsapuri Cempaka / Kemboja

Ketua Wanita Cawangan Pangsapuri Cempaka / Kemboja, Pn. Aizan Bt Mat Ramli telah mengusulkan supaya UMNO dan Kerajaan melarang Parti-parti Komponen , Parti Pembangkang, dan Pertubuhan-Pertubuhan Bukan Kerajaan(NGO) dari mempersoalkan isu agama Islam, Hak-hak orang Melayu dan mencabar kedudukan Sultan-Sultan. Ini secara tidak sengaja akan membangkitkan isu-isu perkauman.

TAHNIAH kepada beliau sentiasa memikirkan kekuasaan orang-orang Melayu.Kita perlu ada orang yang sentiasa memperjuangkan bangsa Melayu kerana Bangsa, Agama dan negara.

7 comments:

Anonymous said...

saudara Asri nampak terkejut!jangan selalu main 2 kolam nanti lemas.Allah tahu niat dan segala yang tersurat dan tersirat.manusia macam datuk ismail memang susah awak nak tipu kerana beliau ada ramai penasihat yang memang kenal penipu.kata orang hanya penipu yang kenal penipu...

Anonymous said...

berniat dan berbuat kerana Allah adalah yang dituntut oleh ugama.bersikap benar adalah sifat pemimpin.pemimpin yang amanah sedang dicari sekarang ini.saudara Asri nampaknya main 2 kolam dan datuk Ismail sangat berharap beliau menang dan Allah maha berkuasa.Kesian ...

Anonymous said...

berani menegakan kebenaran amalan terpuji tapi kenapa pemangku ketua umno bahagian senyap je?kan umno nak perjuangkan ugam,bangsa dan negara.abang mail sibuk jaga anak ke?tapi ada orang kata pukul 2 pagi pun datuk telipon timbalan ketua cawangan cempaka kemboja dan mrahkan sdr kamis kerana tak calonkan datuk.Itu dah kira ugut dan percakapan itu boleh jadi ..

Anonymous said...

dengarnya Datuk Ismail gunakan platform merasmikan cawangan untuk kempen tapi kan lebih baik gunakan untuk suntikan semangat cintakan ugama dan persahabatan lantas buktikan nya melalui pematuahan etika umno.apapu malam tu datuk mail tak cakap meleret kerana percaya sdr Asri akan pastikan beliau dapat pencalonan.Abang Asri bawa bertaubat dan tuhan sayangkan

Anonymous said...

UMNO menuju kehancuran dan semakin tidak releven pada kacamata rakyat kerana sikap ahli dan pemimpin yang fokusnya tidak bersifat merakyat.Ayuh bangkit berkorban untuk membangunkan bangsa kita.Fahami aspirasi rakyat dan gulungan muda yang semakin matang dan pandai menilai.Kita jangan syok sendiri dan menang sorak kampong tergadai.

Anonymous said...

Datuk Ismail tentu tidur lena kerana ada orang kuat seperti Yusuf Rahman dan Saleh Tawil.menang mudah dengan mencari kesalahan teknikal juga menang pada kacamata demokrasi.tahniah datuk dan selamat berjuang untuk kepentingan sendiri dan kroni serta keluarga.

Anonymous said...

kalau kita terus bercakaran dan syak wasangka,kaum lain akan mengambil peluang.sekali mereka berjaya jangan fikir mudah nak rampas semula.bangunlah dari tidur lena dan ambil tanggung jawab untuk bersatu kearah kebaikan.Datuk Ismail ada peranan besar untuk ajak semua ahli UMNO berunding dan atur langkah supaya tak sumbang.