Wednesday, October 8, 2008

Apa dah jadi Persidangan Pemuda Bahagian

Pemuda Bahagian Ampang mungkin tidak bersidang....kenapa ya????

5 comments:

Anonymous said...

salam...kepada umat Islam seluruh ampang dan tidak ketinggalan untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin... saya pun merasa hairan mengapa Persidangan Pergerakan Pemuda Bahagian Ampang tidak akan dilaksanakan?..abih , apa kesudahannya....! kalau mcm tue tak adalah pemilihan....TAHNIAH kepada sdr Abu Zaharin Bin Ismail utk terus menerajui Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Ampang.....kepada sdr Safarizul.... Angan tak sudah buat seorang yang bergerlar MAT JENIN. MAT JENIN yang tak dapat menjadi Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Selangor.........

umnorisme said...

Sebab ada yg tak layak kot!! Lagi2 yg bankrap!

Anonymous said...

Aku dengar UMNO Malaysia jijik melihat bukti penyelewengan sepanjang mesyuarat pemuda dan cawangan di ampang.Ada tu tak mesyuarat tapi lapuran ada dan perwakilan pun ada!Lepastu ada yang tulis nama guna pen warna lain tapi tt pen warna lain dan yg lagi kelakar tu satu senarai penuh ditulis dan di tt oleh mamat yg sama.hoi,lepas posa jangan buat dosa iklan!Aku rasa mesyuarat cawangan lagi hebat penipuan nya.ini adalah tanda kehancuran UMNO dan akan tidan releven lagi.Tengok lah nanti....

Anonymous said...

UMNO makin lesu.tidak ada yg berani mempertahankan kejujuran dan tugas pegawai MPAj yg membersihkan kawasan ampang dari struktur haram.Orang melayu yg jadi ahli majlis pun tak ada telor dan fakta untuk mempertahankan tindakan pegawai dan lebih malang bila YDP pengecut lepas tangan dan yg dikambing hitamkan adalah SU dan pegawai lain.hram jadah!Manan solgan nak mempertahankan kedaulatan undang2 dan ketelusan bertugas ?no fear nor favour!!!!

aku_79 said...

Assalamualaikum semua...

Perhubungan UMNO Negeri Selangor telah membuat keputusan cawangan yang terlibat dengan persidangan semuala hanya 7 cawangan sahaja...

Harap maklum...