Wednesday, October 22, 2008

Betulke Datuk Ismail Kijo menang tanpa bertanding...

Saya dengar ramai yang merasa kecewa dan sedih......dan ramai le Ketua-Ketua Cawangan yang tidak menyokong beliau akan diketepikan..............

Dan Persidangan Bahagian Ampang pada 27/10/08 ni boleh dikategorikan sebagai Persidangan 'OLOK-OLOK' aje kot....kerana ramai perwakilan akan jadi ...........

10 comments:

dkk jawa said...

Pemimpin pengecut akan menggunakan segala kesempatan dan peluang yg menguntungkan diri sendiri.UMNO kena siasat bagaimana sistem pembayaran yuran kerana terdapat penipuan secara terangan dimana ahli yg tidak disukai tidak dibayarkan yuran dan tidak dimaklumkan perkembangan umno termasuk mesyuarat.apalah ada pd RM 1?tak mungkin ada yg tak nak bayar cuma kebiasaanya ketua yg tolong bayarkan.aku nak cadangkan hanya bayar sekali semasa menjadi ahli dan kad keahlian itu layak dqapat potongan harga ditempat tertentu,ada khairat kematian dan macam2 lagi tapi yuran ahli biarlah berbalaoi,tak ada masaalah bayar tiap2 tahun dan nak hadir mesyuarat;yg penting ahli yg bersatu,bersetia dan berkhidmat kpd masyarakat melalui wadah umno.

Anonymous said...

Datuk Ismail Kijo boleh tidur lena kerana dapat jadi ketua umno bahagian dan lebih lena dgn bini cantik sehingga sukar dikejut dan disedarkan dari mimpi.Rakyat dah bagi isyarat,ahli umno dah beri teguran dan kebohongan dalam persidangan cawangan semakin membusuk dan tunggu masa nak meletup;aku harap tok mail sedarlah bahawa kita perlukan kehidupan seperti aur dgn tebing bukan nya seperti enau dalam belukar.janagn sisihkan sesiapapu yg nak berkhidmat kepada masyarakat melaluio wadah umno.suara akarumbi dan ahli yg berani dan jujur mesti diletakan ketempat yg sesuai.

Anonymous said...

senangnya nak mengata orang kan..kan..kan.. betul ke macam tu, tapi kalau tak betul dosa pulak dapat sbb dah jadi fitnah... dok mengata orang dosa orang tu yang dapat kat kita kan..kan..kan..orang yang kena tu pulak dapat banyak pahala kan..kan..kan.. lu pikir la sendiri....

Anonymous said...

betui..betui..betui....
eeee... takotnya dapat dosa banyak... jangan pulak nanti apa yang kita cakap pada orang tu balik pada kita balik... betul tak...

Anonymous said...

esh...esh..eshhhh... org melayu nih lain x de asyik nak mengata org je... phd banyk sgt... ada yg lebih berkuasa... igt pd Dia yg di atas tu.... lg berkuasa...

suka sgt citer pasal dlm rumah org esok dlm rumah sndiri plak x tejaga...

klau x tau citer betul jgn buat2 citer... bukan x bleh tnya tuan punya bdn.. cuba la dulu jumpa 4 mata...dr situ boleh tau org berckp benar atau x...

Anonymous said...

aik kata..rm 1 x de mende..tp nape lak nk cadang bayar sekali plak???... pastu plak nk potongan harga... ahli yg bnyk utang kt ketua cwngn sebenrnya... dh tau ketua tulun bayokn ...bayo la balik kt ketua tu... bukn nye sush pon...

Anonymous said...

blog umpat orang

bodohhh!!! orang yang buat blog ni

otak letak kat lutut

Safarizul said...

mmg sah2 la ramai yg ziarah blog nie org datuk Mail..dah xtahu nk membezakan mana intan,yg mana kaca..tgk ape dah jadi ngan bukit sg seputih??brape byk yg datuk masyuk dari perkampungan tue??ape tunggu lagi YB Azman..Lawan Tetap Lawan..ayuh Bahagian Ampang, kita bangun..

dkk jawa said...

Sdr ...aku dkk jawa cadangkan bayar yuran keahlian sekali aje lepas tu kad ituada faedah seperti khairat kematian.rebate pembelian ditempat yg dipileh terutama kepunyaan ahli umno dan wang itu digunakan kedalam akaun cawanga dimana ahli itu ada dan ini akan bangunkan ekonomi ahli umno yg berniaga atau melalui koperasi ke dan banyak cara lain.aku cuma nak cadangkan supaya bersatu bersetia dan berkhidmat tu diterjemahkan dan dihayati dikalangan ahli umno bukan nya cari jalan nak pancung member yg menyerlah.ingatlah pemimpin yg hebat mesti melahirkan pemimpin yg lebih hebat;barulah umno semakin hebat.kalau kita bunuh benih yg baik akhirnya yg ada hanya yg sambang aje!harap tok mail baca dan laksanakan program yg baik2 dan jangan sisihkan sesiapa pun asal mereka adalah ahli umno yg setia kpd perjuanagan parti.

Anonymous said...

nak kata bro blogger ni bodoh ,cermin muka tu dulu.apa yg kau dah buat?tolong nyatakan dan biarlah bersifat membena sikit.janag jadi langau asyik nak mengganggu aje.kalau marah pun biarlah ada batasan nya.orang bodoh tak tau nak buat blog pun.aku harap kitalah yg jadikan blog ni untuk rujukan orang ramai.aku heran jugak kenapa bro blogger tak uploadkan cadangan saya tentang khutbah dan artilel mufti perlis berkaitan ciri pemimpin.PLEASE upload.