Wednesday, October 15, 2008

Haslinda Zerain...jangan terlalu tinggi cita-cita anda

Wahai Haslinda Zerain, Ketua Puteri Ampang, Calon ADUN Bkt Antarabangsa PRU12....Janganlah kamu bercita-cita tinggi hendakkan jawatan Naib Puteri UMNO Malaysia.

1. Jagalah Puteri Ampang dahulu....yang boleh dikategorikan ADA tetapi macam tidak wujud.

2. Tiadanya program-program dari Puteri Ampang.

3. Tiada perancangan untuk menarik ahli-ahli puteri baru.

4. Tiada laman WEBSITE yang memaparkan idea dan wawasan dari Puteri Ampang.

5. Tiadanya Banner dari Puteri Ampang semasa bulan Puasa & Hariraya.

6. Terlalu banyak kalau hendak ditulis lagi....biarlah pembaca-pembaca blog yang bagi komen ya.

8 comments:

Anonymous said...

Enkau jagalah tempat sendiri dulu. Tak ada satu benda pun yang kau dah buat untuk Putri Umno Ampang ini. Putri UMNO Ampang ni hidup lagi ke ? Engkau tak ada kualiti seorang ketua pun. Apa yang kau nak buat ni semuanya untuk diri engkau sendiri.Macam mana UMNO nak bangkit kalau orang dah menyampah tengok muka engkau. Cermin cerminlah diri sebelum orang cermin diri engkau.

umnorisme said...

Jika diamati, sayap pemuda, wanita dan bahagian di Ampang secara total pun terumbang-ambing. Jadi kira bagus juga sayap puteri dapat pencalonan peringkat nasional ;)

Anonymous said...

cermin lah dulu diri nka kutut org... umno mengajar mengutut sesama ahli ke,.,??????
xmalu sungguh,.,,.

Anonymous said...

eh aku dapat kad raya dari Puteri UMNO Ampang

Anonymous said...

kalau ada rezeki tak salah nak mara ke depan...

tp kalau tak dpt tu... toleh2 la kebelakang... ada lagi lah benda yg perlu diselesaikan...

{JIRAN HANG TUAH}

Anonymous said...

Kali ni kenapa pulak puteri yang nak dikacau... siapa yang pandai2 kata puteri tidak ada buat aktiviti/program... puteri banyak gak buat program... cuma bila buat program tidak ada yang bagi sokongan bila dijemput hadir ke majlis perasmian program yang puteri buat berapa kerat je yang hadir... agaknya tu yang tak nampak macam tak ada program kottt... ada jugak yang tak mahu ambil tahu... kemudian cakap puteri tak ada buat aktiviti atau pun program... yang peliknya bila hadir mana2 majlis diluar kawasan... bila cakap je puteri ampang... orang dah tahu siapa ketua puterinya... bila buat kerja tak perlu lah nak heboh2 sangat... aku respek ketua puteri ampang sebab dia buat kerja dia dan tak jaga tepi kain orang... ada yang iri hati sebab puteri tiada masalah dan mesyuarat perwakilan pun berjalan dengan lancar tidak ada pergaduhan... tapi masih berhati-hati... buka mata pasang telinga sebab memang ada yang nak mengacau... yang pasti pengacau/ pengkhianat/penentang dalam umno bahagian ampang tu... yang patut cermin diri... apa jasa dan pengorbanan yang telah dia orang buat... kalau betul lah dia orang tu bagus...sepatutnya fikirkan bagaimana nak satukan semua orang... ini tidak memecah belahkan lagi adalah... macam ni ke nak jadikan pentadbir/pemimpin dalam umno bahagian ampang.... yang ada tu bila dalam apa2 sekali pun gerak kerja.. tak pernah nampak muka ... alih2 nak lawan jawatan yang tinggi... pastu lak... ada yang baru setahun jagung dah berlagak macam dia je yang tahu perjalanan umno kat ampang nih... tak hormat pada orang2 yang perpengalaman... tidak kurang juga yang mata duitan... bila orang A hulur, ikut orang A... bila lak orang B yang hulur, alih ikut pulak kat orang B... kemudian mengata kat orang A macam2..begitu lah seterusnya... bukan sekarang ni je... aku dah perhatikan orang ni dah bertahun2 dah... tak berubah langsung bak kata orang di mana ada gula, di situ ada semut... orang macam ni ke yang kita nak... fikir lah sendiri....

Anonymous said...

bukan toleh ke belakang jer.

Toleh juga kiri kanan, ada kemungkinan sayap2 lain dalam pergerakan sendiri yang menimbulkan masalah... atau sengaja mencari salah

Salah orang memang senang nampak, salah sendiri buat2 tak nampak

Anonymous said...

Cik Linda kita ni bila nak buat open house..... raya dah nak abih nih...

dari mula jadi ketua puteri tak pernah pun jemput kite datang umah....