Tuesday, October 14, 2008

UMNO Bahagian Ampang kepanasan.....

Kedengaran di sana-sini Persidangan UNNO Bahagian Ampang di tangguhkan ke satu tarikh yang tidak diketahui sehingga kini.

Setelah perkara-perkara berikut selesai:-

1. Persidangan semula Pemuda-Pemuda Cawangan.
2. Cawangan yang ada sampai 7 perwakilan ke Persidangan bahagian seperti Cawangan Salleh Tawil, Yusof Rahman, Shukur....kebanyakkan nya dari Cawangan yang menyokong kuat Datuk Mail ...tapi ahli takda....orang kata buat tandatangan sendiri.Kenapa jadi macam ni....kalau nak menang jangan le mengajar orang untuk menipu, akhirnya terjerat diri sendiri.

2 comments:

Anonymous said...

Cawangan2 ini tak lain dan tak bukan, hanyalah cawangan2 boneka ;)

Unknown said...

Salam,
Kita bertanggungjawab utk beri penerangan kpd semua ahli termasuk pemuda apa yg sebenarnya berlaku. Sekarang beberapa pihak tertentu cuba meniup api kemarahan di kalangan pemuda untuk menolak segala usaha pembatalan mesyuarat pemuda cwgn. Kita perlu menjelaskan kpd semua pemuda di peringkat akar umbi segala pemipuan yg telah dibuat oleh KP, Exco & koloni mereka dlm ketamakan kuasa. Pemuda tidak perlu hanya mendengar ketua mereka di peringkat cwgn hanya 1 hala. Mereka perlu bijak menapis segala yg berlaku secara berhemah. Wahai sekalian pemuda....Bangun! Bangun menegakkan kebenaran. Rakyat di luar sana terutamanya belia melayu muda menyandarkan kita sbg ahli parti utk tentukan masa depan anak bangsa. Maka, kita perlu pastikan perjuangan UMNO terus berada di dlm paksi yg betul & relevan tanpa berlaku sbrg pengkhianatan budaya tipu, pentingkan diri sendiri, & sbgnya.